2014. február 15., szombat

Final blow.

Sziasztok.:)♥ Elnézést a rövid részért a következőt megpróbáljuk hosszabbra írni. ;) Reméljük, hogy tetszik a folytatás. 2 komment után ki is rakjuk a következőt. :)
Jó olvasást.♥

21.fejezet.
Az egyik percben még Justin ölébe ültem aztán fogta magát és elfutott káromkodás közepette. Pont ezt nem akartam , hogy megint ilyen állapotba kerüljön. Teljesen kiszámíthatatlan, sose tudom mit fog éppen csinálni vagy mit fog mondani. Sikerül neki mindig összezavarnia..
*Justin szemszög.
Sose éreztem még ilyet. Egy 16 éves lány aki terhes és szüksége van rám, miattam sír egész nap és közben még szeretem is őt ,de ott van Casy aki meg egyszerűen megbabonáz. Mindketten fantasztikus emberek. Egyiket sem érdemelném meg , de mégis mindketten az enyémek és ez így is fog maradni. Nem lehetek teljes csak ha mindketten velem vannak. Cara után találkoztam egy haverral aki adott egy kis cuccot. Tudom nem kéne, főleg így hogy már több hónapja tiszta vagyok, de hát ez is eddig tartott mint ahogy a boldogság is az életemben… de legalább a drog nem okoz csalódást. Az egyetlen dolog ami azt csinálja amit elvárunk tőle. Reggel másnaposan ébredtem az alkoholtól, és a szerek se segítettek a helyzeten, de mire sikerült kijózanodnom talán kicsit tisztábban láttam. Délután 3 van már és vagy 10 nem fogadott hívás + üzenetek. 3 Cara-tól+ egy sms hogy hívjam fel beszélnünk kell. És 4db Casy-től és üzenetek hogy nagyon aggódik értem stb. Nem válaszoltam és nem is hívtam őket vissza. Leszarom a problémájukat és hogy mennyire szeretnek. Faszom kivan, hogy Cara azt hiszi akarja azt a gyereket.. egy hülye kurva aki csak ezzel akar megtartani magának egy életre és Casy pedig anyáskodó idióta aki azt hiszi most, hogy visszajött minden olyan lesz mint régen pedig kibaszottul nem. Minden megváltozott. El kell mennem, távol kell lennem tőlük és az összes szarságtól ami körülvesz. Felöltöztem, összepakoltam és kimentem a reptérre. A csajoknak küldtem 1-1 sms-t , hogy 1-2 hét múlva jelentkezem. A gép 5 perc múlva indul, becsekkoltam és csak vártam, hogy fel engedjenek a járatra, amikor 2 ismerőssel találtam szembe magam. Bizonyára nem is kell mondanom kik voltak azok, kicsit meglepődtem,de inkább felidegesített, hogy idejöttek. Casy ordibált és mondta, hogy csak válasszak. Mondjam ki az egyikőjük nevét és annyi, míg Cara már megint a könnyeivel küszködött. Eljött az idő. Most talán tényleg választanom kéne? Összezavarodtam. Nem tudtam mi tévő legyek. A fejem is belefájdult ebbe az egészbe.
-Egyikőtöket sem választom. -kiabáltam a nagy világba majd a repülőm felé indultam.
Cara szemszöge*
Justin elindult mi meg csak ott álltunk mint két szerencsétlen és néztük ahogy életünk szerelme épp távozni próbál. Hirtelen nagy kiabálások s 4 rendőr futott Justin után.
-Álljon meg! -kiabált rá az egyik.
-Kezeket a tarkóra! -parancsolt rá a másik.
Fogalmam sem volt, hogy most mivan. Ott álltam teljes sokkba. Justin megállt mire a harmadik redőr oda ment hozzá. Két kezét háta mögé vezette majd kattant a bilincs.
-Justin Bieber. Letartóztatom illegális drogfogyasztás miatt. -mondta a biztosúr majd elmentek.

Zokogva rohantam utánuk. Úgy éreztem, hogy megszakad a szívem. Iszonyat nagyot csalódtam Justinba de emellett nagyon féltettem. Betuszkoltál a kocsiba majd még egy utolsót rám pillantott majd elengedett egy könnycseppet. Láttam a szemébe a megbánást és a félelmet. Tudtam, hogy ki kell onnan hoznom. 


5 megjegyzés: